pondělí 23. listopadu 2015

293. den- Kupovat jedlou sodu v neplastovém obalu

Od pátku do neděle jsme byli na festivalu deskových her. Pomáhali jsme tam u jednoho prodejního stánku a vysvětlovali lidem hry.  Pěkně jsme si to užili a ještě k tomu vydělali nějaké penízky :). Akorát jsme byli od rána do večera pryč, takže jsem se vůbec nedostala k počítači....ale nijak mi to nechybělo :D.

Také jsem v pátek večer oslavila s rodinou své narozeniny. Byla to zatím jen taková malá krátká oslava, velká párty bude až tuto neděli :D. Dárky od rodičů jsem ale už dostala- balík kešu, strojek na špagety a celokovové holítko :). Takže teď můžu chvíli mlsat zdravě (i když mi to asi na moc dlouho nevydrží :D), konečně se můžu pustit do výroby vlastních těstovin a používat holící strojek s recyklovatelnými žiletkami :). Přítel mi pořídil plný pytel takových dřevěných koleček s obličejem našeho pejska. Používají se v geocachingu, který hrajeme. Je to totiž skvělé pro naše výletování, vždycky aspoň máme nějaký cíl ;). 

No a teď, když jsem se pochlubila se svými dárečky, se zase vrátím ke své výzvě :)

Udělala jsem nákup v obchodě eko-plasty.cz a mimo jiné jsme si objednala velké balení jedlé sody. Do teď jsem vždy kupovala kilové balíčky, jejichž nevýhodou byl plastový obal. Úplně bez obalu jsem zatím nikde neviděla a teď jsem našla alespoň v papírovém pytli. Pět kilo mi nějakou chvíli vydrží a pak třeba objevím něco lepšího :)

Žádné komentáře:

Okomentovat