čtvrtek 12. listopadu 2015

285. den- Zužitkovávat ruličky od toaletního papíru

Z webu www.g.cz

Jak už jsem zjistila dávno, ruličky od papíru (nebo také plata od vajec) jsou z maximálně zrecyklovaného papíru a nelze je recyklovat dál. Už nějaký čas přemýšlím, co s nimi, abych je nemusela vyhazovat do směsného odpadu. Občas můžu dát nějakou do kompostéru, žížalky si s takovým papírem hravě poradí. Jenže kompostér mám už úplně plný, takže cpát tam všechny ruličky, které mám odložené nelze....Další co mě napadlo, je používat je do kamen na chatě. Z tak obyčejného papíru by snad neměli jít do vzduchu žádné škodliviny.....No a na internetu jsem našla spousty kreativních řešení jak ruličky od toaletního papíru využít. Mě se třeba líbila výroba malé krabičky, kterou vidíte na obrázku...

Žádné komentáře:

Okomentovat