pondělí 30. března 2015

58. den- Zalévat rostlinky dešťovou vodou


Na chatě máme velký barel s dešťovou vodou (chytá i vodu tekoucí ze střechy). Využíváme ji na zalévání a různé práce. Jako malí jsme si s ní taky hodně vyhráli, když jsme měli restauraci a vařili polévky :)

 Když jsem dnes ráno zalévala tu svou malou bytovou zahrádku, tak jsem si na barel s dešťovkou vzpomněla a začala jsem si nadávat, že už to taky tak dávno nedělám, kord teď, když každý den prší.... Takže jsem prohrabala náš kumbálek a našla pár starých kýblů od barev. Nejsou moc veliké, ale účel splní, těch pár květináčů co mám na okně se z nich zalije bohatě:) Teď už musím jen počkat na déšť, který mé mini barely naplní. A jak se tak koukám z okna na ty mraky, tak nebudu čekat moc dlouho;)

Žádné komentáře:

Okomentovat