středa 11. března 2015

39. den- Pečivo bez obalu

Vložený obrázek 4


Mám tu další pravidlo, které ztenčí můj příděl odpadů. Pečivo kupujeme docela hojně a sním domů nosíme další a další pytlíčky.

V nejideálnějším případě si budeme péct vlastní pečivo, ale to je vždy dlouhý proces, takže říct, že budeme jíst jen domácí by mi neprošlo (myslím, že by se tím výrazně skrouhl počet chlebů a rohlíků co sníme a z toho by se asi přítel zbláznil, jelikož je jí pořád :D ).

Pokud tedy zrovna nebude čas péct si vlastní, tak jsou na řadě trhy. Tady mají vždy výborný chleba a dají mi ho jen tak bez obalu a na ostatní pečivo (nebo i ten chleba) si budu  nosit vlastní sáčky ( aspoň využiju tu tuny co doma skladujeme). Trhy, kde prodávají pečivo, ale bývají většinou jen o víkendu a teď v zimě nebývají vůbec.....takže to chce ještě jiné náhradní řešení.

Když tedy odpadne domácí pečení i trh, tak jsou tu pekárny. Tady bývá také dobré pečivo a nemuseli by mít problém aby mi ho dali do vlastního sáčku....

A když zrovna nebude po ruce žádná pekárna ( u domu žádnou nemáme) a bude potřeba rychle koupit nějaký ten rohlík, tak v menších obchůdkách, opět do vlastního obalu (velké obchody už samozřejmě odpadají).

Žádné komentáře:

Okomentovat