pátek 27. února 2015

27. den- Nenakupovat v super/hyper marketech


Rozhodla jsem se udělat trochu větší změnu (pro někoho třeba ne, ale jelikož máme Albert vedle baráku a chodíme tam dost často, tak pro mě to velká změna bude :D).

Nikdy mi velké obchody nebyli sympatické, ale měli tam všechno a pořád něco ve slevě takže.....dnes jsem ale četla článek, ve kterém bylo jen tak mimoděk zmíněno, že u spousty těchto obchodů stojí lis, který vše co se neprodá a projde už dobou spotřeby se likviduje v lisu.To mě zaskočilo. Já věděla jen to, že to hází do kontejnerů, a tam si to může někdo vzít,což mi přišlo dobrý. Ovšem plno obchodů si tyto kontejnery oplotily a začali hlídat, jako by jim nemohlo být jedno, že si to někdo vezme, oni to přece nechtějí když to vyhodily....no a teď přichází s tím, že to raději rovnou zlikvidují, aby se k tomu opravdu nikdo nedostal. Přijde mi to jako hrozné plýtvání a nechci to podporovat, takže už tam nakupovat nebudu. 

Nevím teda jak to mají malé obchůdky, asi to bude podobné, ale zas tam mají méně zboží, tak toho nevyhodí přinejhorším tolik (chtěla bych se ale dopracovat k tomu, že nebudu nakupovat i tam)....určitě se budu snažit nakupovat co nejvíc na trzích a ve "specializovaných" obchůdkách (pekárna) a to co neseženu tam, tak v nějakých menších sámoškách, ale už rozhodně ne ve velkoobchodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat