pondělí 16. února 2015

16. den- Domácí "odstraňovač" zápachu z bot


Mám už dlouho napsaný návod na takovou voňavku do bot a dnes jsem ji konečně použila. Bohužel už nevím kde jsem ho opsala, takže se autorovi omlouvám, že ho tu neuvedu.... 

Je to jednoduché- do ubrousku/ kapesníčku/ kousku tenkého plátýnka nasypete trochu jedlé sody a pokapete jakýmkoli vonným olejíčkem (já dávám asi 8 kapek levandulového), zabalíte a šupnete do boty na několik hodin (podle intenzity zápachu:D).

Ráda bych podobné home made návody používala do své výzvy častěji. Není to něco co by se dalo brát jako vyloženě ekologické, ale většinou tato domácí výroba znamená, že nemusím danou věc kupovat zabalenou (vesměs v nerecyklovatelných obalech). Na výrobu sice také musím koupit ingredience, ale přijde mi, že obal (pokud nějaký je) od jednotlivých surovin je mnohem prostší a tudíž méně zatěžuje naši planetu. Například jedlou sodu jsem koupila ve velkém kilovém balení v obyčejném zapínacím pytlíčku, který pak můžu opakovaně využít.......


Žádné komentáře:

Okomentovat