úterý 10. února 2015

10. den- Nekupovat nové, ale opravovat!


Už nějaký čas jsem hrála badminton s raketou co měla naštípnutý rám. Vydržala dlouho...až do dnes....Samozřejmě sem ji chtěla hned vyhodit a pořídit si novou, ale pak mě napadlo, že by třeba šla opravit. A taky mi došlo, že nejen že se mi tím vrátí něco co jsem měla ráda, ale je to i ekologicky správnější. Když vše rozbité hned vyhodíme a pořídíme si nové věci, tak akorát zamořujeme planetu...

Ovšem u dnešních věcí, ať je to elektronika, nábytek nebo oblečení, je problém, že jsou vyráběny nekvalitně, z nekvalitních materiálů a nejen, že dlouho nevydrží, ale většinou jsou zničené takovým způsobem, že už nejdou opravit....

Základ je tedy kupovat poctivé a kvalitní výrobky, které něco vydrží a když už se s nimi něco stane, tak aby je bylo možné opravit, zašít, atd. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat