sobota 20. června 2015

140. den- Kupovat koření bez obalu

Jak se teď učím na přijímačky, tak jsem úplně zapomněla na letní slunovrat (nastává už zítra k večeru). Je to především oslava sluníčka, takže se ho ráno při východu pokuste náležitě přivítat:)

Kromě slunovratu je zítra také den otců, takže si vzpomeňte i na ně a potěšte je třeba nějakým drobným dárkem, nebo dobrůtkou. Já mám pro taťku balíček se směsí koření. On totiž rád vaří, takže se mu určitě bude hodit. 

Já koření také hojně používám, ale zatím jsem si vždycky koupila takové malé plastové sáčky, nebo teď jsem nově vyzkoušela koření Sonnentor (dělají i čajíky), to je sice v papírové krabičce, ale uvnitř je zase zabaleno v plastu....... Ještě jsem nikdy nenavštívila obchod s kořením, přitom jich v Brně znám plno a zní to i tak lépe si koupit koření v kořenářství :) Asi jsem byla líná tam jít, nebo jsem se bála :D Teď tedy odložím svou pohodlnost a  zajdu se tam podívat a zjistit jak to funguje, jestli si můžu nabrat koření do svého vlastního obalu.....

Žádné komentáře:

Okomentovat