čtvrtek 18. června 2015

138. den- Nekupovat nic, co se nedá recyklovat

Ještě jsem se stále nedostala k bodu, kde budu nakupovat tak, abych nevytvářela žádný (hlavně ten plastový) odpad. Ale myslím, že k tomu mám opravdu blízko- obiloviny a luštěniny kupuji na váhu do vlastního pytlíčku, balené sladkosti už nekupuji vůbec, vodu, džusy a minerálky taky ne. Spousty věcí jsem si začala vyrábět doma sama, tak abych nekupovala obaly (nebo aspoň míň, než kdybych koupila hotový produkt). Těch změn je mnohem víc, ale teď si na vše nevzpomenu :D Až budu mít po přijímačkách a konečně odevzdanou bakalářku, tak bych chtěla udělat nějakou rekapitulaci všech pravidel, co jsem si zatím zavedla, protože se obávám, že půlku už si nepamatuji a nedodržuji....

Dnes chci udělat podle mě celkem velký krok k bezodpadové domácnosti a tím je to, že když už teda budu kupovat něco v obalu, tak aspoň v takovém, co se bude dát vytřídit. Dost často se nám taky doma stává, že i když je to plastový obal, tak se musí vyhodit mezi míšený odpad, protože je hrozně špinavý. Takže i na to budu dávat pozor. Třeba přítel si předevčírem koupil jakousi buchtu čokoládovou a obal byl od toho tak poblemtaný, že prostě vytřídit nešel. Asi jsem ho mohla umýt, ale to mě v tu chvíli nenapadlo......

Tak jsem zvědavá jak dlouho nám vydrží prázdný odpadkový koš:)

Žádné komentáře:

Okomentovat