pátek 5. června 2015

125. den- Využívat termosku


Termoska v létě zní trochu divně, já ji měla velmi dlouho spojenou jen s uchováním teplého pití, ale nedávno mi někdo vysvětlil, že stejně tak dobře bude fungovat  i na studené, což se v tomto teplém počasí hodí ;)

A v čem je ekologická výhoda termosky? Pokud ji budu opravdu nosit s sebou, tak už si nemusím nikdy koupit studené pití z chladničky na osvěžení, což když jsou opravdu velká vedra udělal každý z nás.....V zimě to samé, jen s teplými nápoji. Asi ani nespočítám kolikrát jsem si koupila horkou čokoládu nebo čaj......No a pro ty co pijí kávu se termoska vyplatí celoročně. Navíc se s termoskou i ušetří, když si studené nebo teplé nápoje nebudete už muset kupovat (doma udělaný čaj nebude nikdy tak drahý jako už hotový kupovaný;)). Samotnou termosku můžete pořídit klidně i za 200, což mi příjde jako dobrá cena:). Já teda nemám přímo termosku, ale jen termoobal na sportovní láhev (na obrázku), ale funguje taky spolehlivě ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat