úterý 16. června 2015

136. den- Výroba domácí marmelády

Palačinky s marmeládou jsou pro mě teď hlavní zdroj mlsání. Někdy se povedou, někdy ne, ale marmeláda je výborná vždycky:) 

Babička má plný sklep všech možných příchutí z různých let, podle toho co bylo zrovna po ruce za ovoce, ale převažuje má oblíbená jahodová. Já sama jsem si zkoušela minulý rok udělat třešňovou. Ono na tom vlastně nic moc není, jen se uvaří ovoce se spoustou cukru a s želatinovým práškem. Ale i tak mi přijde ta od babičky lepší :D No třeba se mi letos povede lépe ;)

Určitě by mě nenapadlo marmeládu kupovat v obchodě. Hlavně proto, že si myslím, že babiččině jahodové by se nevyrovnala :D Ale taky proto, že v těch kupovaných je určitě přidáno plno éček a chemických sajrajtů, v domácí mám jistotu co jím......Z ekologického hlediska je marmeláda celkem fajn, protože se prodává ve skle, ale nesmíme zapomínat na proces vytváření takové skleničky marmelády- přísady do továrny se určitě vozí balené a hlavně kdo ví odkud........

Žádné komentáře:

Okomentovat