čtvrtek 4. června 2015

124. den- Dělat si domácí pizzu

Jelikož jsem se začala stravovat vegansky, tak jsem se musela rozloučit s jedinou pizzou co mi chutnala- smetana, balkán, špenát a kukuřice. Její velkou výhodou krom toho, že byla opravdu vynikající, byla její cena. Chodili jsme na ni do menzovské pizzerie, kde nenajdete pizzu dražší jak 50 korun.

Začala jsem tedy hledat jiný podnik, kde by měli pizzu veganskou, ale tady už cena vzroste na minimálně 150 korun a to už se mi za pizzu dávat nechce (asi je to celkem normální cena, ale já jsem už zhýčkaná tou za 40 :D). 

Asi by mi tak úplně nevadilo vzdát se tohoto druhu jídla, ale přítel ji má rád, a tak jsem si řekla, že místo toho aby si kupoval balenou pizzu ( vrchní obal je většinou papírový, ale pizza je pak ještě zabalená v plastové folii) v supermarketu, tak si můžeme dělat vlastní. Není to ani nijak náročné. Jen se uplácá těsto z mouky,vody,soli, droždí a oleje, nechá se chvíli nakynout, uválí, nanese vrstva čeho vás napadne (já si dala protlak a všechnu zeleninu co jsem našla :D) a dá se péct (na 200 stupňů asi 20 minut). Receptů je na internetu spousta, já použila hned první odkaz ( www.recepty.cz/recept/pizza-pro-vegany-a-nejen-pro-ne-12509 ) a povedla se na výbornou;)

Žádné komentáře:

Okomentovat