úterý 1. prosince 2015

301. den- Polštáře z přírodních materiálů

Ráno jsem přemýšlela o čem budu dnes psát a jak jsem si tak hověla v teploučké peřince, tak mě napadlo zasvětit pár bodů výzvy právě posteli.

Nejdřív tedy polštáře. Já už pár let spím pod polštářem vyplněným pohankovými slupkami, což je vlastně přírodní materiál. Dělala jsem si ho sama, jednak to bylo levnější a také jsem chtěla polštář trochu větších rozměrů, než jsem viděla normálně prodávat. Nepotřebuji moc tlustou vrstvu pod hlavou a k tomu je tento polštář úplně ideální.

Takže vlastně nemám už moc co řešit, ale i tak jsem se dívala na jiné možnosti přírodních polštářů. Dnes je celkem obvyklé, mít polštáře z umělých vláken. Přírodní, také celkem častou alternativou je peří, u něj je jen trochu problém s alergií. Hledala jsem další materiály pro přírodní polštáře a našla jsem tyto varianty: vlna (příjemně hřeje) a kromě pohankových slupek se dělá vycpávka i se slupek jiných obilovin.

Žádné komentáře:

Okomentovat