úterý 8. prosince 2015

309. den- Houby vlastní nebo bez obalu


Na sběr hub je už asi trochu pozdě, že? :D. Já vlastně houby ani nejím, ale taťkův hlívový guláš mi zachutnal.

Minulý týden jsem objevila bezva obchůdek, kde si můžu objednat jídlo z okolních farem a jednou týdně si ho pak vyzvednout. Jelikož už nejsou ve městě otevřené stánky se zeleninou, tak jsem byla moc ráda, že si můžu objednat zeleninu z blízka. V nabídce jsem objevila i hlívu z Maloměřic, tak jsem si ji hned objednala, že si také zkusím udělat výborný guláš jako dělá můj taťka ( myslím, že se mi tak dobře nepovedl...). 

Výhodou objednávání z tohoto farmářského obchůdku je kromě blízkosti jídla i to, že není balené. Maximálně v papírovém pytlíku, nebo v případě hub v košíku z recyklovaného papíru. 

Takže teď když nemůžu sbírat houby, tak se je alespoň budu snažit kupovat s žádným nebo minimálním odpadem. Teda budu si asi kupovat jen hlívu, možná ochutnám i žampiony a v létě vyzkouším udělat guláš z normálních hub z lesa, třeba už mi budou taky chutnat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat